خريد محصولات شيائومي

چهارشنبه 4 مرداد 1402
17:28
عشقولی بلاگ

شيائومي (انگليسي: Xiaomi) يک شرکت چيني طراحي و توليد محصولات الکترونيک است و مقر آن در پکن قرار دارد. اين شرکت، از بزرگ‌ترين شرکت‌ها در زمينه طراحي، توسعه و فروش تلفن‌هاي هوشمند، نرم‌افزار تلفن همراه و لوازم الکترونيکي مصرفي، لوازم خانگي و ابزار است. از ابتداي انتشار نخستين گوشي‌هاي هوشمند در سال ????، شيائومي سهم بزرگي از بازار هاي آمريکا، پکن، هنگ کنگ و هند را بدست آورد و آن را به دامنه گسترده‌تري از لوازم الکترونيکي مصرفي گسترش داد. اين شرکت پس از سامسونگ، دومين توليدکننده? بزرگ تلفن‌هاي هوشمند در جهان است که رابط کاربري آن‌ها MIUI است.

ميزان فروش

شيائومي در سال ???? توانست ????? ميليون دستگاه تلفن هوشمند، به فروش برساند. تا اوت ????، سيستم‌عامل اختصاصي شيائومي موسوم به مي‌يوآي، ماهانه بيش از ??? ميليون کاربر فعال دارد.

در سه‌ماهه دوم ????، شيائومي با گذشتن از اپل، توانست به دومين فروشنده تلفن‌هاي هوشمند در جهان تبديل شود و ?? درصد از بازار جهاني اين محصول را در اختيار گرفت. بنيان‌گذار و مديرعامل شرکت، لي جون، بيست و سومين مرد ثروتمند چين بنابر اعلام مجله فوربس است. شيائومي، جوان‌ترين شرکت در فهرست فورچون جهاني ??? است و در رتبه ??? اين فهرست، قرار دارد.

اين شرکت تا ?? دسامبر ????، بيش از ?????? کارمند دارد.

محصولات

شيائومي در توليد گوشي‌هاي هوشمند توانسته در سال‌هاي اخير مشتريان زيادي جذب خود کند و يکي از پرفروش‌ترين شرکت‌ها در زمينه فروش گوشي‌هاي هوشمند باشد.

امروزه خانواده? xiaomi پرچم‌داران و مهم‌ترين گوشي‌هاي اين شرکت هستند و Poco - Redmi ديگر محصولات مي‌باشند.

Mi(Xiaomi) در سال ???? توانست رکورد فروش بيشترين گوشي در ?? ساعت را از آن خود کند که همين امر به ثبت رکورد گينس به نام اين شرکت منجر شد. اين شرکت در ميان مردم به «اپل شرق» شهرت يافته‌است


برچسب ها: خرید , محصولات , شیائومی ,
[ بازدید : 152 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به عشقولی بلاگ است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]